
Aktiviteter
Kommande aktiviteter
Tidigare aktiviteter
Välkommen till en kombinerad nätverks-, inspirations- och kunskapsdag i Stockholm - i år i samarbete med Google.
Låter det som vilken arbetsdag som helst? Det är det inte.
Välkommen till en kombinerad nätverks-, inspirations- och kunskapsdag i Stockholm.
Konferensen om framtidens kundmöten för dig som arbetar med medborgarservice!
Det finns olika sätt för hur kommuner har valt att finansiera sitt Kontaktcenter. Vi delar med oss av erfarenheter av olika modeller och vilka för- och nackdelar det finns med olika metoder.
Efter vårt evenemang Insikt Medborgarservice 2022, som genomfördes i förra veckan, står det klart att det bubblar av utveckling och vilja på landets servicecenter och medborgarkontor. Den kraften ska vårdas.
Vi ger vår bild av vilka krav som kommunerna ska ställa på systemleverantörerna och vilka förväntningar vi ska ha på ett framtida system.
Vi håller framförandet tillsammans med Anna Brinkestam, kontaktcenterchef i Alveta, som berättar om en framgångsrik etablering.
För andra året i rad har vi kartlagt hur Sveriges kommuner utvecklar sin medborgarservice. Intresset för chattbotar är stort bland kommunerna. I år deltog 72 stycken kommuner jämfört med fjolårets 28.