
Vårt erbjudande
-
Strategisk rådgivning
Utveckling av kommunal och offentlig medborgarservice
Utformning och genomförande av förstudier
Uppförande av styrdokument - projektdirektiv, kanal- och kundupplevelsestrategier
Rådgivning, handledning och coaching till projektledare och chefer för kontaktcenter
Second-opinion på förstudier, projektdirektiv och projektplaner.
-
Projektledning
Etablering av externt- och/eller internt kontaktcenter i kommunal- eller annan offentlig verksamhet
Införande av processorganisation för en samlad extern- och/eller intern serviceyta (omnichannel).
-
Uppföljning & utvärdering
Uppföljning, utvärdering och nulägesanalyser med rekommendationer och handlingsplaner för medborgarservice och kommunala kontaktcenter.
-
Omvärldsanalyser & trendspaning
Genomför omvärldsanalyser och trendspaningar kring medborgarservice och kundupplevelse av offentlig service.
-
Föreläsningar, Seminarier & Workshops
Kommunal medborgarservice och annan offentlig kund- och medborgarservice
Mål och uppföljning - Hur vet ni att ni lyckas?
Ledarskap, coaching, kommunikation och teamwork.
-
Millwater Academy

Under det senaste decenniet har det blivit vanligare att kommuner och myndigheter vill ta ett professionellt grepp runt sina medborgarkontakter. Skälet till det är enkelt. Det går att lösgöra tid och resurser. Vi har skrivit en bok om det.